2023年12月13日 - @24seconds@misskey.cloudの投稿 -

19:58:18

KJ Adams 2023-24 Kansas Jayhawks Early Season Highlights - YouTube

https://www.youtube.com/watch?v=zbIiADGKWrs

Attach YouTube
19:46:33

あっDuke vs. Hofstraだっのか

19:43:39

Ronald Holland Drops 28 PTS & 8 REB In G League Ignite Win Over Rip City Remix! - YouTube

https://www.youtube.com/watch?v=Xy-fjdytyng

Attach YouTube
19:40:09

ケイデンエドワーズくんClass of 2025のお気に入りTOP3なのでどうぞお見知りおきのほどを。

Kayden "Bugg" Edwards Interview | Holiday Hoopfest | 12.8.23 - YouTube
https://www.youtube.com/watch?v=-HUlMtiWt7U

Attach YouTube
18:34:56

あぁFedibirdの「自分に対し自分のフォロワーを隠す」ってそういうためにあるんだな>見てるかもしれない(見てないかもしれない)誰かを意識した投稿

18:32:54

うん。しばらくそういう運用にしてみるか。引用RTにしたい時はこっちにポストで公式RTだけあっちで運用。見てるかもしれない(見てないかもしれない)誰かを意識した投稿しない方向にしていきたいってのもあるしなー

18:30:09

:twitter: の気になるポストをここに溜めたりしてるけど、手間が増えてるのちょっとイヤなんだよなー。そもそも後からTwilogで探したくなった時のためにRTしてるってのが大きいから、あっちはもうそれに特化しちゃっていいかなー

16:34:55

今季のイグナイトまだ1試合しか見てないけどロンドンジョンソンくんがよさそうだよね

15:05:30

K-State Men's Basketball on X: "A special day for a special man. Thankful and blessed to know you, Keyontae. Happy Rebirth, Fam. x " / X

https://twitter.com/KStateMBB/status/1734756239492383169

15:04:46

Zion O. on X: "Jeremy Roach’s last five games: 19 points (3/5 3PT), 8 assists 18 points (3/5 3PT) 20 points, 8 rebounds, 5 assists 22 points, 3 assists 18 points (2/4 3PT) 19.5PPG (54% FG, 61% 3PT) Looking like another senior captain guard " / X

https://twitter.com/DukeNBA/status/1734754422645788674

14:56:32

MavsMuse on X: "Dereck Lively (74.8% FG) is on pace to break the record for the highest FG% in a season in NBA history. Not just for a rookie, highest FG% for any player EVER. " / X

https://twitter.com/MavsMuse/status/1734575797745172579

14:56:07

NBA G League on X: "After trailing by 22 points in Q3, Ron Holland and Matas Buzelis led gleagueignite on an epic comeback that led to a Buzelis game-winner with 0.4 seconds left! ⚡️ Buzelis: 21 PTS, 8 REB, 6/8 FG ⚡️ Jenkins: 18 PTS, 3 REB, 5 3PM" / X

https://twitter.com/nbagleague/status/1734811229129261453

14:55:11

おおーイグナイト勝ったのね

14:05:01

ロミオくんとクリストファーくんとキンジーくんとセンシボーくんがスターターでジュゼンくんとデボーくんもいるのヤバい

14:05:00

SLCのカワイコ度が高すぎなんだが

12:04:05

🙏